zondag 15 juli 2007

Klaar?

De afgelopen dagen hebben we even getwijfeld of de geplande fietstocht wel door zou gaan. Het tragische nieuws van het overlijden van een goede vriendin heeft ons diep geraakt. Uiteindelijk hebben we beslist toch te vertrekken. Na aankomst in Oostende zullen we woensdag de trein nemen naar Leuven om erbij te zijn op de begrafenis donderdagmorgen. Donderdagavond keren we terug naar Oostende om vrijdag onze terugtocht per fiets aan te vatten. Tenminste, als we tegen woensdag de man met de hamer nog niet zijn tegengekomen...
Morgenvroeg zal het nog even druk worden om startklaar te geraken, want dat is ons nog niet echt gelukt. Gelukkig moeten we nu maar voor drie dagen inpakken, omdat we woensdag thuis slapen en terug bij kunnen tanken.
Nog één keer slapen (wat bij Seppe nog niet echt lijkt te lukken) en we gaan ervoor.

3 opmerkingen:

Guy zei

Behouden vaart en de wind vanachter!!!

groetekes vanuit het FelixArchief

Guy

Anoniem zei

Waarschijnlijk reeds de eerste kilo
meters achter de rug. Waarschijnlijk begonnen met even goed weer als het voorbije weekend. Zalig fietsen. Ik hoop dat je de regenbuien kan ontwijken.

Geniet ervan.

Max

Anoniem zei

amai zeg,
ik hoorde van Heidi dat jullie al in Gent gepasseerd zijn, op weg naar Maldegem.Ik vraag me af hoe het met de spiertjes gesteld is, want als ik hier de wind zag blazen?? Ik denk dat hij voor jullie niet precies uit de juiste hoek kwam!
Geef er nog een trapke op zou ik zo zeggen, en blijf vooral de wind en regen voor!

nog veel fietsplezier
en tot gauw
nicky en co